Paslaugos

Logopedo teikiama pagalba ir funkcijos:
● kalbos sutrikimų diagnostika ir korekcija;
● kalbos sutrikimų prevencija;
● pedagogų ir ugdytinių tėvų konsultavimas kalbos ugdymo, kalbos  sutrikimų prevencijos klausimais.

Specialiojo pedagogo teikiama pagalba ir funkcijos:
● pedagoginis mokinių vertinimas, mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygio ir jų atitikimo ugdymo programoms nustatymas ir pažangos įvertinimas;
● pagalba specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams įsisavinti ugdymo turinį;
● metodinė pagalba pedagogams, tėvams ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir konsultacijos jiems specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymo klausimais.

Maitinimą įstaigoje organizuoja Panevėžio lopšelis-darželis „Aušra“. Už maitinimą ir jo tiekimą atsakingas maitinimo ir higienos organizatorius. Vaikų maitinimas organizuojamas pagal Vaikų maitinimo organizavimo tvarkos aprašą.

Maisto produktų tiekėjai:

AB „Žemaitijos pienas“, kodas 181240752 Sedos , g. 35, Telšiai;

UAB „Lambda LT“, kodas 304909383, Naugarduko g. 102, Vilnius;

UAB „Samsonas“, kodas 133140587, Europos pr. 38, Kaunas;

UAB „Niklita“, kodas 135541970 , Taikos pr. 94., Kaunas;

UAB „Bičiulis“, kodas 147483343,  Marijonų g. 25, Panevėžys;

UAB „Daivida“, kodas 173113092, Ąžuolų g. 21, Rokiškis;

UAB „Panevėžio Citma“, kodas 148512068, Smėlynės g. 112-1 Panevėžys;

UAB „Impelis LT“, kodas 304099584, Zavišinės k. 2, Kėdainių r.

 

Lopšelio-darželio “Aušra” 3 savaičių valgiaraštis:

2024 m. I savaitė

2024 m. II savaitė

2024 m. III savaitė

Maitinimo ir higienos organizatoriaus teikiama pagalba ir funkcijos:
● pirmosios pagalbos įvykus nelaimingam atsitikimui suteikimas;
● įstaigos bendruomenės švietimas, kaip sumažinti lėtinių neinfekcinių ligų paūmėjimų riziką;
● infekcinių ligų ir jų rizikos veiksnių profilaktika;
● informacinės, metodinės medžiagos vaikų sveikatos saugojimo ir stiprinimo klausimais kaupimas ir sklaida.

Meninio ugdymo mokytojas padeda vaikams tenkinti saviraiškos poreikius, plėtoti kūrybinius-kultūrinius interesus. Vaikai skatinami spontaniškai ir savitai reikšti įspūdžius, išgyvenimus, mintis, patirtas emocijas muzikuojant, šokant, vaidinant. Ugdymo procesas orientuotas į individualius vaiko poreikius. Lopšelyje-darželyje organizuojamos šventės, pramogos, vaikai dalyvauja įvairiuose konkursuose, koncertuose įstaigoje ir Panevėžio mieste.